Friday 16 September 2011

DWZI - Crazy Stupid Love

This week I saw... dinner and a movie with my husband!

We went on a date :-)

It feels like we never get the chance these days, you know, to go out 'alone'. The kids can be all consuming, eating every minute of your time and energy. Plus there is work and just life in general. And then you look at the clock and it says 11pm, and another day is gone.

But not on date night!

We had gorgeous tapas at El Olivo and then saw Crazy Stupid Love.
What a lovely movie. I really enjoyed it.

The best part though was sitting next to my husband, with my little hand in his big hand, just enjoying the moment.

Here is a little mosaic heart which I made this week - in the spirit of love!




Deze week zag ik... this week I saw
(inspired by DezeWeekZagIk on the blogs by Daan en Roos)


11 comments:

  1. Niets mooiers dan de liefde. Schattig, hand in hand in de bios, hoe lang zijn jullie al samen?

    ReplyDelete
  2. Dat klinkt heel erg knus! En de filmtip neem ik even mee...kon jouw man de film ook waarderen? Dan weet ik of ik mijn geliefde er aan bloot kan stellen ;)

    ReplyDelete
  3. Goed idee zeg. Ik ben dol op liefde, enjoy the moment!

    ReplyDelete
  4. tja dit soort dingen zou je eigenlijk veel vaker moeten kunnen doen he..... is zo belangrijk even lekker met z'n tweeen weg. Maar ja idd erg lastig altijd.
    Ik vind het ook wel heel symbolisch zo'n mosaic hart. Je kan zelf de stukjes erbij plakken om een heel vol hart te krijgen!

    ReplyDelete
  5. Lekker even met z'n 2tjes weg....heerlijk!

    ReplyDelete
  6. Gefeliciteerd, wij 'verjaren' dit weekend. EN wat een mooi hart heb je gemaakt!

    ReplyDelete
  7. What a lovely story! (and mosaic heart too)

    ReplyDelete
  8. Heerlijk een avondje samen, we koesteren ze ook nu we nog samen-alleen zijn.
    En het hart is ook prachtig.

    ReplyDelete
  9. @Anna - Mijn man vondt het leuk. Het is een comedy, not just a chick flick dus ik zeg ga!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...